werken bij svp

Wij zijn altijd op zoek naar talent!

Bij SVP werkt een team van gemotiveerde professionals. Van net afgestudeerd tot heel ervaren. Van architect tot stedenbouwkundige. En van over de hele wereld. Maar allemaal met een open blik en gedreven om de gebouwde wereld beter te maken. Ben jij diegene die bij ons past? Kijk hieronder naar onze vacatures.

Staat je droombaan er niet tussen? Of momenteel geen vacatures? Ook als wij geen actuele vacature hebben zijn wij geïnteresseerd in jou! Ben je een open minded en creatieve ontwerper, plus afgestudeerd als stedenbouwkundige of architect (en bij voorkeur Nederlands sprekend)? Als je op zoek bent naar een nieuwe stap in je carrière, stuur ons daneen open sollicitatie met je CV, motivatie en portfolio naar info@svp-svp.nl. En wij kijken samen met jou naar de mogelijkheden.

Vacature

Meld je aan voor Students' Day

Op 2 juni 2022

LEES MEER
Arrow Icon Next
Blijf op de hoogte van onze vacatures
Bedankt! Je aanmelding is goed ontvangen!
Oops! Er is iets fout gegaan met je aanmelding.
Uw gegevens worden gebruikt voor het op de hoogte houden van onze vacatures en nieuws zoals omschreven in onze privacyverklaring.